Din experienta noastra

De cele mai multe ori cand pornesti o afacerete te uiti in buzunar, te uiti in jur, te gandesti la nevoile altora si...ale tale; iti faci multe socoteli si ...multe vise.
Si pentru ca nu toate sunt asa cum ai vrea tu sa fie si zici: ''las' ca merge si asa...''
Am multe exemple de firme ''calauzite'' de acest ''las ca merge...''  din pacate multe afaceri nu merg bine sau se sting rapid din lipsa

Ai cheltuit multi bani pe un sediu modern, pe logistica, pe tehnologie, materiale.
Ai cheltuit pentru promovare si in sfarsit Clientul devine curios, interesat de de tine, de afacerea ta. Iata ce se poate intampla mai departe:
 - Clientul suna la numarul din reclama (site) ; surpriza telefonul suna, suna, si in sfarsit raspunde cineva ''Da?!''...
 - Agentul tau de vanzari ajunge la un potential Client; intocmai ca un musafir nepoftit si vrea sa vorbeasa cu ''cineva'' sa vanda ''ceva'' sa...bifeze si aceasta intalnire cu un Client care, surpriza''nu a vrut sa cumpere''...
 - Agentul tau abordeaza un ''potential'' Client: ''este un produs foarte bun, ieftin...si va pot face si un discount''...
 - Clientul intra in magazinul tau frumos aranjat si luminos...agentul tau din magazin se uita la Client cu o fata plictisita si trista, incercand sa ma ''cantareasca din ochi'' si zice: ''cu ce va pot ajuta?!''

Din scenariile de mai sus pot trage concluzia falsa ca produsele sau serviciile tale se vand ,dar greu pentru ca ...''nu are lumea bani''!?!
Poate era mai bine sa investesti in automate de ultima generatie cu multe butoane cu ajutorul carora Clientul sa aleaga tipul, modelul, culoarea, sau cu mult optimism sa cumpere de la un magazin on-line. De ce nu?!
Din pacate nici automatele de ultima generatie sau magazinele on-line nu vor putea sa vanda mai bine ca un OM; nu exista automate sau softuri care sa inlocuieasca interactiunea umana.
Si nu uita: Client=un OM!